Peapiiskopi osalusel valminud sotsiaalreklaam sai “Kuldmuna” eripreemia
Reklaam “Ole taara usku!” sai reklaamimeistrite aastagalal “Kuldmuna” tunnustatud eripreemiaga nimetusega “Usumuna”.
“Eestis tagastatakse taarat üsna korralikult, aga 10% pudelitest ja purkidest siiski ei jõua taaraautomaati. Eesti Pandipakendi eesmärk on pöörata viimasedki tarbijad taara usku. Ja kes sobiks sellesse rolli paremini kui Eesti tuntuim usumees?” tutvustati auhinnagala jaoks valminud videos reklaami ideed, kus peaosatäitja roll oli peapiiskop Urmas Viilmal. Reklaam pälvis ohtralt avalikku tähelepanu ja vastakaid arvamusi, kuid külmaks ei jätnud. “Meedia ja sotsiaalmeedia jäid päevapealt taara usu lummusesse,” nentisid auhinna andjad agentuuris Salama valminud turunduskampaania kohta.
Peapiiskop Urmas Viilma soovis oma Facebooki postituses palju õnne idee autoritele ja teostajatele.